Personal tools
You are here: Home Calendar of events Becas de introducción a la investigación del CSIC (Introduction to research grants)

— filed under:

350 scholarship are available for research stays at the Spanish Cientific Council. Se convocan 350 becas de introducción a la investigación en el CSIC para estudiantes de penúltimo o antepenúltimo curso de carrera.

What
  • grants
When Feb 01, 2010 12:00 AM to
Mar 01, 2010 12:00 AM
Where CSIC
Add event to calendar vCal
iCal

El Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) convoca 350 becas de verano de introducción a la investigación con las siguientes características:

• Dirigidas a estudiantes de penúltimo o antepenúltimo curso de carrera.
  • Es necesario contar con una nota media superior a 1.5 en el caso de enseñanzas técnicas y 2.0 para el resto de titulaciones.
  • El plazo para presentar las solicitudes es de un mes a partir de su publicación en el BOE.

The Spanish Research Council has announced 350 summer research grants with the following features:

• Penultimate/ antepenultimate year students.
  • Average mark over 1.5 (technical studies) or 2.0 (other degrees).
  • Applications must be submitted before one month after the announcement is published in the "BOE" (Spanish Congressional Record).

More information about this event…